Болградська міська громада
Одеська область, Болградський район

ЦНАП. Результати роботи за перше півріччя 2023 р.

Дата: 06.07.2023 15:34
Кількість переглядів: 134

        На минулому апаратному засіданні Болградської міської ради начальник Центру надання адміністративних послуг Майя Божкова доповіла про підсумки діяльності ЦНАПу за перше півріччя 2023 року. Попри численні перешкоди, які існували в процесі роботи, а це і відключення світла на початку року, блокування баз даних та інші технічні моменти спеціалісти ЦНАПу робили все від них залежне, аби відвідувачі могли максимально швидко та якісно отримати адміністративні послуги.


Фото без опису


            Суб’єкти звернень мають вільний доступ до інформаційних стендів, на яких розміщується інформація про графік роботи Центру, перелік адміністративних послуг які можна отримати в Центрі. На стендах також розміщуються інформаційні картки адміністративних послуг, бланки заяв для звернення за адміністративними послугами та зразки їх заповнення, адреса веб-сайту Центру, на якому також є вся необхідна інформація для отримання адміністративної послуги, електронна пошта, банківські реквізити для оплати адміністративного збору, тощо. В Центрі працюють 10 працівників.

Фото без опису

 

          Для зручності отримання жителями Болградської територіальної громади та інших громад в Центрі надання адміністративних послуг Болградської міської ради впроваджена електронна черга. Термінал електронної черги знаходиться в зоні очікування приміщення Центру. Також на офіційному сайті Болградської міської ради можна записатися на електронну чергу на зручний час та необхідну адміністративну послугу.

     Рішенням сесії Болградської міської ради від 23.02.2023 р. № 14788-VIIІ було затверджено новий Перелік адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг Болградської міської ради. До переліку включено 346 адміністративні послуги.

      До переліку адміністративних послуг увійшли послуги:  реєстрація речових прав на нерухоме майно, реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання, адміністративні послуги архітектурного та земельного характеру, які надаються працівниками Болградської міської ради через Центр. Також в Центрі адміністративних послуг можна отримати:

- міграційні послуги: оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм та паспорт громадянина України у формі ID картки.

- послуги соціального характеру: призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям;

призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами жінкам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування;

призначення державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях;

призначення державної соціальної допомоги на догляд;

призначення пільги на оплату житла, комунальних послуг;

надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;

призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям;

видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;

призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, у тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

- послуги з земельних питань: отримання витягу з технічної документації про нормативну грошеву оцінку земельної ділянки, отримання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку та інші адміністративні послуги;

- послуги у сфері будівництва та архітектури:  отримання декларації на готовність об’єкту до експлуатації, отримання містобудівних умов та будівельного паспорту; 

- послуги дозвільного характеру (дозвіл на спецводокористування, отримання декларації відповідності матеріально-технічної бази  вимогам законодавства з охорони праці, видача дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами,  експлуатаційний дозвіл операторам ринку, що провадять діяльність, пов’язаною з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження та ін.

Фото без опису


   До Центру надання адміністративних послуг за перше півріччя для отримання адміністративної послуги звернулося 7060 суб’єктів з них платних послуг 4130 на загальну суму 1267234,3 грн., безоплатних 2930 адміністративних послуг.

- Для отримання адміністративних послуг Державної Міграційної служба України звернулось 1207 суб’єктів звернення;

- для отримання адміністративних послуг у Відділі Держгеокадастру у Болградському районі звернулось 404 суб’єктів;

- для отримання адміністративних послуг в Відділі Державної реєстрації Центру надання адміністративних послуг  Болградської міської ради звернулось 2572 суб’єктів звернення, з них до Державного реєстратора  (бізнес) – 230, до Державних реєстраторів (майно) – 2342;

- для отримання адміністративних послуг  в Секторі реєстрації місця проживання Центр надання адміністративних послуг  Болградської міської ради звернулось 2275 суб’єктів звернення;

- для отримання адміністративних послуг  Соціального характеру звернулось 539 суб’єктів звернення, з них на отримання довідки про взяття на облік ВПО 54 суб’єктів звернення;

- для отримання адміністративних послуг Державної інспекції архітектури та містобудування України  - звернулось 26 суб’єктів;

- для отримання адміністративних послуг відділу містобудування та архітектури, будівництва, житлово-комунального господарства та державного, архітектурно-будівельного контролю Болградської міської ради звернулось 14 суб1єктів;

- для отримання адміністративних послуг дозвільного характеру (дозвіл на спецводокористування, отримання декларації відповідності матеріально-технічної бази  вимогам законодавства з охорони праці, експлуатаційний дозвіл операторам ринку, що провадять діяльність, пов’язаною з виробництвом та/ або зберіганням харчових продуктів тваринного походження) та ін звернулось 22 суб1єктів.

            Крім того надано 7697 консультацій суб’єктам звернень з питань надання адміністративних послуг.

            В Центрі надання адміністративних послуг здійснює свої повноваження сектор державної реєстрації, який надає адміністративні послуги державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб підприємців.   До складу сектору увійшли 4 державних реєстратора: 3 державних реєстратора з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, 1 державний реєстратор з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських об’єднань.
    До відділу державної реєстрації   звернулось 2572 суб’єктів звернення, з них до Державного реєстратора  (бізнес) – 230, до Державних реєстраторів (майно) – 2342;
   
           

           


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень