A A A K K K
для людей із порушенням зору
Болградська міська громада
Одеська область, Болградський район

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ БОЛГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПІДБИВ ПІДСУМКИ РОБОТИ ЗА 2023 РІК

Дата: 19.01.2024 14:27
Кількість переглядів: 37

Повномасштабна війна в Україні суттєво вплинула на життя кожного громадянина нашої країни, змінила звичні ритми та темпи зростання у всіх сферах діяльності. 2023 рік став роком нових викликів і нового досвіду в роботі Центру надання адміністративних послуг, проте, незважаючи на труднощі, команда Центру надання адміністративних послуг Болградської міської ради щодня працювала над покращенням сервісу та якості надання адміністративних послуг, налагоджували співпрацю з суб’єктами надання адміністративних послуг це органи виконавчої влади, державні органи та органи місцевого самоврядування. ЦНАП постійно працює над підвищенням кваліфікації працівників Центру, впроваджує різноманітні інновації та сервіси, удосконалює технічні та інформаційні можливості, дбаєо про зручність та комфорт клієнтів.

Рішенням сесії Болградської міської ради затверджено перелік адміністративних послуг які надаються в приміщенні ЦНАП. До переліку включені 367 адміністративні послуги.

Найбільш затребувані адміністративні послуги, це послуги:

- оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм та паспорт громадянина України у формі ID картки;

- реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

- реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання, надання витягів про реєстрацію місця проживання та надання довідок про зареєстрованих осіб за вказаним адресом;

- соціального характеру:

призначення пільги на оплату житла, комунальних послуг;

надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами жінкам;

призначення державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях;

призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям;

призначення державної соціальної допомоги на догляд;

придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;

послуги для ветеранів війни, учасників бойових дій та членів їх семей;

призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям;

видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;

призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, у тому числі на оплату житлово-комунальних послуг та багато інших соціальних послуг;

- реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

- послуги з земельних питань:

отримання витягу з технічної документації про нормативну грошеву оцінку земельної ділянки;

отримання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку та інші адміністративні послуги;

Також в Центрі надання адміністративних послуг можна отримати послуги проведення державної реєстрації актів цивільного стану, а саме: реєстрація шлюбу, реєстрація народження дитини та її походження, реєстрація смерті.

В Центрі можна отримати комплексну послугу єМалятко, це:

державна реєстрація народження дитини;

призначення державної допомоги при народженні дитини;

призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях;

внесення відомостей про дитину до Реєстру пацієнтів, що ведеться у центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я;

реєстрації дитини у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;

визначення належності новонародженої дитини до громадянства України;

внесення інформації про новонароджену дитину до Єдиного державного демографічного реєстру з присвоєнням унікального номера запису в ньому.

Послуги у сфері будівництва та архітектури:

отримання повідомлень про початок виконання будівельних робіт,

отримання декларацій на готовність об’єкту до експлуатації, отримання містобудівних умов та будівельного паспорту;

послуги дозвільного характеру та ін.

Центр надання адміністративних послуг Болградської міської ради надав громадянам протягом 2023 року 16098 адміністративних послуг, з них:

- 5902 послуг з реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання, надання витягів про реєстрацію місця проживання та надання довідок;

- 5582 послуг з реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

- 2084 послуг з оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм та паспорт громадянина України у формі ID картки;

- 1076 послуг з питань соціального характеру, з них отримання довідки про взяття на облік ВПО 109 послуг;

- 867 послуг з земельних питань -оформлення витягів з Державного земельного кадастру та отримання витягів про нормативну грошеву оцінку земельної ділянки та ін;

- 451 послуг з реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

- 85 послуг у сфері будівництва та архітектури;

- 51 послуг дозвільного характеру.

Також у 2023 році старостатами громади надано 2977 адміністративних послуг.

Крім того, надано 19502 консультацій суб’єктам звернень з питань надання адміністративних послуг.

За результатами роботи Центру у 2023 році до місцевого бюджету громади надійшло 2352065 грн адміністративного збору.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь